Організовує:
· проведення організаційно-масової та культурно-освітньої роботи в дитячих таюнацьких організаціях, дозвілля та відпочинку дітей за місцем проживання;
· діяльність дитячих і громадських організацій, об’єднань, допомагає в плануванні їхньої діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів.
· умови для широкого інформування учнів про діючі дитячі й молодіжні організації, об’єднання;
· наочне оформлення школи за тематикою роботи, яку проводить;
· дітей і підлітків до роботи в гуртках, секціях, клубах, товариствах за інтересами школи, в позашкільних закладах, за місцем проживання. Особливу увагу приділяє дітям, схильним до правопорушень, з неблагополучних сімей;
· заходи щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, здійснює індивідуальну роботу з педагогічно занедбаними дітьми, підлітками.
· канікулярний відпочинок учнів;
· літній відпочинок школярів: створення оздоровчих таборів різних типів,залучення до них, в першу чергу, дітей-сиріт, напівсиріт, дітей із багатодітних, малозабезпечених, неблагополучних сімей;
· роботу органів учнівського самоврядування і шкільних громадських організацій, надає їм організаційно-методичну допомогу і сприяє створенню умов для діяльності;
· планування своєї роботи, веде у встановленому порядку документацію;
· консультативну допомогу батькам, педагогічним працівникам.
Сприяє:
· впровадженню кращих народних традицій, звичаїв, обрядів, свят, вихованню поваги до рідної мови, народного танцю, пісні, музики;
· оновленню змісту і форм діяльності організацій, об’єднань, організовує їхню колективно-творчу діяльність відповідно до вікових інтересів учнів і вимог життя;
· розвитку і задоволенню інтересів, організації дозвілля молодших школярів, вихованців груп продовженого дня;
· класним керівникам, вихователям у проведенні культурно-освітньої роботи з учнями, змістовній організації відпочинку та дозвілля.
Має право на:
- самостійний вибір форм і методів роботи з учнями і планування її на основі плану роботи школи і педагогічної діяльності;
- участь в управлінні школою в порядку, визначеному Статутом школи; участь у роботі педагогічної ради школи;
- захист професійної честі й гідності;
- ознайомлення зі скаргами й іншими документами, що містять оцінку його роботи, надання щодо них пояснень;
- захист своїх інтересів самостійно і/або через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного або службового розслідування, пов’язаного з порушенням педагогом норм професійної етики;
- конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законодавством;
- підвищення своєї кваліфікації;
- атестацію на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію;
- надання учням під час занять, перерв обов’язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, встановлених Правилами заохочення і покарання учнів школи.
Відповідає за:
· організацію роботи шкільної дитячої організації та учнівського самоврядування, планування роботи дітей за віковими групами
· завдані школі або учасникам навчального процесу збитки у зв’язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов’язківпедагог-організатор несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим або цивільним законодавством.
· здоров’я і безпеку довірених йому учнів, дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.
· дотримання етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу педагога в школі, в побуті, в громадських місцях.
Погоджує:
· Свою роботу з директором школи, заступником директора школи з виховної роботи.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ УЧИТЕЛЯ
Організовує:
- навчання і виховання учнів з урахуванням специфіки навчального предмета і віку школярів.
- стимулювання соціалізації учнів, формування в них загальної культури забезпечення свідомого вибору ними професії та формування готовності до функціонування в ринкових умовах.
- забезпечення дотримання норм і правил техніки безпеки в навчальному закладі.
- проведення уроків й інших навчальних занять в закріплених за ним класах згідно з розподілом навчального навантаження, забезпечує під час занять належний порядок і дисципліну.
- реалізацію прийнятих в школі освітніх програм відповідно до навчального плану, власного поурочного плану і розкладу занять; використовує при цьому різноманітні прийоми, методи й засоби навчання.
- інструктаж учнів з правил безпеки праці під час навчальних занять з обов’язковою реєстрацією в класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів.
- вивчення учнями правил охорони праці.
- умови для дотримання законних прав і свобод учнів.
- індивідуальну, позакласну роботу з учнями з предмета, що викладає.
Забезпечує
- рівень підготовки учнів, який відповідає вимогам державного освітнього стандарту.
- виконання правил і дотримується норм охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, забезпечує охорону життя і здоров’я учнів під час навчального процесу.
- оперативне повідомлення керівників школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги.
- покращення умов здійснення навчального процесу, а також доводить до відома завідувача кабінету, адміністрації про всі недоліки в забезпеченні навчального процесу, які знижують працездатність учнів.
- допуск на заняття представників адміністрації школи з метою контролювання й оцінювання своєї діяльності.
- заміну на уроках тимчасово відсутніх вчителів згідно за розпорядженням заступника директора школи з навчально-виховної роботи.
- дотримування Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, інших локальних правових актів школи.
- підготовку до проведення занять, систематично підвищує свою професійну кваліфікацію.
- дотримання етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу вчителя .
- своєчасне складання встановленої звітної документації;
- своєчасне подання директору школи звіту про свою роботу.
- збереження обладнання, інвертаря, матеріалів, навчальних посібників, тощо, виховання в учнів бережливе ставлення до майна навчального-виховного закладу.
Здійснює
- вивчення індивідуальні особливості школярів, сприяння розвитку їхніх здібностей, талантів.
- контроль за дотриманням правил (інструкції) з охорони праці.
- ведення в установленому порядку класну документацію, здійснює поточний контроль за відвідуванням і успішністю учнів за прийнятою в школі системою, виставляє оцінки в класний журнал і щоденник учня, своєчасно подає адміністрації школи звітні дані.
- чергування по школі відповідно графіку чергувань на перервах між заняттями, а також за 20 хв. до початку і протягом 20 хв. після закінчення занять.
- постійний зв’язок з батьками учнів (особами, які їх замінюють).
- періодичне медичне обстеження.
- роботу в режимі виконання встановленого йому навчального навантаження відповідно до розкладу навчальних занять, у період канікул, які не збігаються з відпусткою, залучається адміністрацією школи до педагогічної, методичної чи організаційної роботи в межах часу, який не перевищує навчального навантаження до початку канікул. Графік роботи вчителя під час канікул затверджується наказом директора школи.
- захисти учнів від будь-яких форм фізичного та психологічного насильства, запобігання шкідливим звичкам учнів, пропагування здорового способу життя.
- виконання рішення педради, нарад, шкільних комісій, наказів і розпоряджень адміністрації.
- персональну відповідальність за життя і здоров’я дітей під час проведення уроків, інших заходів в школі (категорично забороняється виставляти учнів із класу під час уроків).
Бере участь:
- у встановленому порядку в підсумковій атестації учнів.
- у діяльності методичного об’єднання та інших формах методичної роботи, які прийняті в школі.
- у роботі педагогічної ради школи і нарадах, які проводяться адміністрацією школи.
- у засіданнях ради школи, батьківського комітету школи, піклувальної ради закладу.
- в організації, плануванні навчально-виховної роботи, режимі навчальної діяльності дітей та учнів в залежності від вікових особливостей і стану здоров’я, спрямованих на забезпечення відповідних умов для їх розвитку;
- у розробці навчальних планів, програм, посібників, методичних рекомендацій, вносить пропозиції фодо вдосконалення виховного процесу;
- в обов’язкових планових загальношкільних заходах,
Має право на:
- участь в управлінні школою в порядку, передбаченому Статутом школи.
- захист професійної честі й гідності.
- ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його діяльності, надання відповідних пояснень.
- захист своїх інтересів самостійно чи через посередника, втому числі адвоката, у випадку дисциплінарного розслідування, пов’язаного з порушенням вчителем норм професійної етики.
- конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.
- вільний вибір і використання методик навчання й виховання, навчальних посібників і матеріалів, підручників, методик оцінювання знань учнів.
- підвищення своєї кваліфікації.
- проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.
- давання учням під час занять і перерв обов’язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках, передбачених Статутом, і Правилами внутрішнього розпорядку школи.
- розгляд питання і прийняття рішення тільки в межах своєї компетенції.
Розробляє:
- річний (по семестрово) календарний план роботи, затверджений директором та поурочні плани роботи.
- самостійне планування діяльності, яка визначена його посадовими обов’язками.
Погоджує:
- свою роботу з директором школи, заступником директора школи з навчально-виховної роботи.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Організовує:
- роботу по формуванню колективу класу;
- створення сприятливих умов для індивідуального розвитку і формування особистості учнів;
- життя колективу класу відповідно до вікових особливостей та інтересів учнів і вимог суспільства;
- пропаганду здорового способу життя; проводить фізкультурно-масові, спортивні та інші заходи, які сприяють зміцненню здоров’я учнів у класі;
- допомогу учням у навчальній діяльності, з’ясовує причини успішності, забезпечує їх усунення;
- вивчення учнями правил охорони праці, правил вуличного руху, поведінки в побуті, на воді тощо;
- умови для розвитку обдарованих дітей, вивчає особистість кожного учня в класі, його нахили, інтереси;
- учнів на проведення робочих загальношкільних лінійок;
- харчування учнів у шкільній їдальні;
- чергування учнів класу пошколі та у шкільній їдальні згідно графіка;
- екскурсії до шкільного музею, роботу по збору матеріалів для поповнення експонатами шкільних музеїв.
Сприяє:
- розвитку в учнів навичок спілкування, допомагає учням вирішувати проблеми, які виникають у спілкуванні з товаришами, вчителями, батьками;
- здобуттю додаткової освіти учнями через систему гуртків, клубів, секцій, об’єднань, які організовуються вшколі, закладах позашкільної освіти за місцем проживання;
- самовихованню і саморозвитку особистості учня, вносить необхідні корективи в систему його виховання;
- створенню сприятливих мікро середовища і морально-психологічного клімату для кожного в класі;
- покращенню умов здійснення навчального процесу, а також доводить до відома завідувача кабінету, дирекції школи інформацію про всі недоліки в забезпеченні освітнього процесу, які знижують працездатність учнів, негативно впливають на їхнє здоров’я.
- підвищенню своєї професійної кваліфікації;
- оформленню класного куточка, веденню літопису класу, роботі учнів у шкільній дитячій організації;
Здійснює:
- інструктаж учнів з безпеки життєдіяльності під час виховних заходів з обов’язковою реєстрацією в класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів:
- відповідальність за життя і здоров’я учнів класу під час заходів які він проводить, а також за дотримання їхніх прав і свобод відповідно до законодавства України.
- постійний контракт з батьками учнів (особами, які їх замінюють);
- дотримання правил безпеки життєдіяльності під час здійснення навчального процесу та проведення виховних заходів;
- оперативне інформування адміністрації школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги;
- планування виховної роботи в класі;
- ведення у встановленому порядку документацію класу, контролює заповнення учнями щоденників і виставлення в них оцінок, заповнення та контроль ведення вчителями-предметниками класного журналу, систематичне ведення особових справ учнів;
- періодичне медичне обстеження;
- дотримання етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу педагога;
- роботу по профілактиці правопорушень серед учнів класу;
- роботу по вивченню листка здоров’я кожного учня і оформити відповідну сторінку класного журналу;
- ведення журналу обліку індивідуальної роботи з учнями, схильними до правопорушень, з учнями з неблагонадійних сімей та з дітьми, що потребують особливої педагогічної уваги;
- зв’язок з вчителем, що працював з класом у початковій ланці та з вчителями-предметниками з метою з’ясування: ступеня працездатності учня, ступеня пізнавальної діяльності, інтелектуальних можливостей школярів, дітей, що вимагають особливої педагогічної уваги;
- допомогу вчителям-предметникам в навчанні і вихованні учнів класу;
- постійний контроль за пропусками занять учнями, облік в шкільних журналах, класних щоденниках, у журналі обліку відвідування школи, активно реагувати на пропуски занять учнями без поважних причин;
- систематичний конроль за відвідуванням та зовнішнім виглядом учнів;
- анкетування учнів з метою вивчення їх інтересів, здібностей, побажань.проводити колективні творчі справи (для організації і планування виховної роботи );
- онайомлення з читацькими формулярами учнів з метою вивчення їх читацьких інтересів;
- для учнів класу екскурсії, зустрічі з цікавими людьми, свята, конкурси;
- проведення батьківських зборів, лекторіїв для батьків згідно плану роботи школи;
- належний санітарний стан класного приміщення та збереження обладнання і меблів.
Бере участь:
- у роботі педагогічної ради школи;
- у діяльності методичних об’єднань та інших формах методичної роботи.
Має право на:
- участь в управлінні школою в порядку, визначеному Статутом школи;
- захист професійної честі й гідності;
- ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його роботи, надання відповідних пояснень;
- захист своїх інтересів самостійно і/чи чи тез представника, втому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування, пов’язаного з порушенням педагогом норм професійної етики;
- конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом;
- вільний вибір і використання методик навчання й виховання, навчальних посібників і матеріалів, підручників;
- регулярне підвищення своєї кваліфікації;
- надання учням під час занять і перерв обов’язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, встановлених Статутом і Правилами внутрішнього розпорядку;
- проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію;
- внесення пропозицій до адміністрації, педагогічної ради про моральне та матеріальне заохочення учнів та їх соціальний захист;
Забезпечує:
- своєчасне складання встановленої звітної документації;
- звязки учнів із іншими закладами позашкільної освіти дітей, іншими організаціями для спільної діяльності з питань розвитку учнів;
- своєчасне подання директору школи звіту про свою роботу.
Погоджує:
- свою роботу з директором школи та заступником директора школи з виховної роботи.
|
|
|
|
ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ МЕДИЧНОЇ СЕСТРИ
Організовує:
· здійснення заходів з охорони здоров’я дітей та працівників закладу освіти, дотримання санітарних і гігієнічних вимог у закладах освіти;
· обстеження учнів перед прийомом на навчання, протягом всього навчального року та під час організації спортивно-оздоровчих заходів у канікулярний час;
· санітарно-просвітницьку роз’яснювальну роботу та участь у ній серед персоналу школи, батьків та учнів;
· здійснення нагляду заякісним харчуванням та дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у шкільній їдальні;
· проведення просвітницької роботи з питань здорового способу життя, дотримання санітарно-гігієнічних норм особистого життя та праці;
· медичний огляд учнівза графіком, затвердженим керівником закладу освіти;
· роботу по профілактиці травматизму, обліку та аналізу випадків травм;
· щеплювальну роботу відповідно до наказу МОЗ України № 14 від 25.01.96р.;
Здійснює:
· медичну допомогу тим, хто її потребує;
· профілактичні заходи;
· повсякденну роботу, яка забезпечує створення належних санітарно-гігієнічних умов у навчальному закладі;
· під час прийому учнів на навчання, організації спортивно-туристських заходів контроль проходження ними медичного обстеження, наявність довідок про стан здоров’я та інших документів;
· облік медикаментів і є матеріально відповідальною за їх одержання і придбання, поповнює аптечку відповідними препаратами та медикаментами, контролює допустимі терміни зберігання медикаментів;
· подачу керівнику письмового звіту про свою діяльність за певний термін роботи;
· підвищення свого професійного рівеня шляхом регулярного проходження курсової перепідготовки у медичних закладах;
· контроль за диспансерною групою хворих і проводить їх оздоровлення, в тому числі безпосередньо в школі, в разу необхідності супроводжує групи для оздоровлення в табори, санаторії і в інші місцевості;
· медичний контроль за проведенням фізичного виховання вшколі, а також режимом навчальної роботи, трудовим навчанням, організацією харчування школярів, за проведенням санітарно-гігієнічних та протиепідимічних міроприємств;
· аналіз результатів медичного огляду школярів на підставі якого розробити план міроприємств, направлених на покращення здоров’я школярів;
· заключення про стан здоров’я (з урахуванням записів лікарів-спеціалістів), визначити медичну групу для занять фізичним вихованням і призначити лікувально-оздоровчі міроприємства;
Контролює:
· якість харчування, дотримання санітарно-гігієнічних вимог у їдальні;
· своєчасне проходження медичного огляду всіма працівниками;
· наявність санітарних книжок у працівників під час прийому їх на роботу;
· документацію учнів направлених на оздоровлення, на приписну комісію, тощо;
Має право на:
· участь в управлінні школою в порядку, який визначається Статутом школи;
· ознайомлення із скаргами та іншими документами, які містять оцінку її роботи, надання щодо них пояснень;
· захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, в тому числі адвоката, у судовому порядку у випадку дисциплінарного чи службового розслідування;
· конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом;
· підвищення у встановленому порядку своєї кваліфікації за рахунок навчального закладу;
· висування вимог до керівника закладу (письмово та усно) щодо дотримання положень нормативних документів з охорони здоров’я учнів та дотримання санітарно-гігієнічних вимог;
· одержувати від керівника закладу освіти та його заступників інформацію нормативно-правового і організаційного характеру, ознайомлюється з відповідними документами.
Відповідає:
· за охорону здоров’я учнів школи, виконання належних санітарно-гігієнічних вимог до організації навчально-виховного процесу.
· за невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов’язків, визначених цією інструкцією, медсестра несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.
· за використання методів психічного чи фізичного насилля над особистістю учня, а також скоєння аморального вчинку медсестра може бути звільнена з посади відповідно до трудового законодавства й Закону України «Про освіту».
· за навмисно завдані школі чи учасникам освітнього процесу у зв’язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов’язків збитки медсестра несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим і/чи цивільним законодавством.
Працює:
· за графіком, затвердженим керівником закладу освіти;
· у тісній взаємодії з учителями, класними керівниками й батьками учнів, систематично здійснює обмін інформацією з питань, які належать до її компетенції, з адміністрацією та вчителями;
· з місцевими органами управління медичними закладами і дотримується положень їхніх розпорядчих документів, дія яких розповсюджується на заклади освіти.
Веде і планує:
· поточну та звітну документацію;
· свою роботу на рік. План роботи затверджується керівником закладу освіти;
Погоджує:
· свою роботу з директором школи
|
|
|
|
|
|
|
|