ПОСАДОВІ  ОБОВЯЗКИ ДИРЕКТОРА  ШКОЛИ

 1.  Відповідає за:

·         Реалізацію  постанов  уряду,  виконання  наказів,  розпо-ряджень,  інструкцій  Міністерства  освіти  і  його  органів  на

місцях;

·         Успішну  діяльність  усієї  школи  в  цілому  по  вихованню  і  навчанню  учнів,  зміцненню  їхнього  здоров’я  і  фізичного  розвитку;

·         Своєчасне  і  якісне  перспективне  і  поточне  планування  роботи  школи,  виконання  планових  заходів;

·         Комплектування  школи  працівниками  і  учнями;

·         Підвищення  ділової  кваліфікації  всіх  працівників  школи,

курсової  підготовки,  організацію  їх  самоосвіти;

·         Здійснення  всеобучу  і  профорієнтаційну  роботу;

·         Виконання  навчальних  планів  і  програм,  якість  знань

учнів;

·         Впровадження  досягнень  педагогічної  науки  і  передового  педагогічного  досвіду  в  діяльність  школи,  організацію

творчої  роботи  педагогів;

·         Здійснення  принципів  наукової  організації  праці  всіма  працівниками  школи;

·         Дієвість  роботи  педагогічної  ради,  виконання  її  постанов;

·         Згуртованість  педагогічного  і  загальношкільного  колективу

·         Створення  сприятливих  умов  для  навчально-виховної  роботи,  застосування  технічних  засобів  навчання,  забезпечення  техніки  безпеки,  додержання  в  школі  санітарно-гігієнічного  режиму;

·         Зразковий  стан  господарства  школи,  правильне  використання  навчально-матеріальної  бази,  економне  і  доцільне  витрачання  кредитів;

·         Здійснення  зв’язку  школи  з  органами  освіти,  громадськими  організаціями;

·         Своєчасну  звітність  про  роботу  школи.

2.  Контролює  та  керує:

а)  безпосередньо:

·         Діяльністю  своїх  заступників  по  навчальній  та  виховній роботі,  військового  керівника;

·         Роботою  заступника  директора  по  господарській  частині  і  діяльністю  всього  адміністративно-управлінського  персоналу;

·         Роботою  педагогічної  ради  школи;

·         Діяльністю  класних  керівників;

·         Роботою  бібліотекаря  шкільної  бібліотеки;

·         Роботою  з  батьками;

·         Роботою  груп  продовженого  дня;

·         Кошторисно-фінансовою  діяльністю;

б)  опосередковано:

·         Вчителями  інших  навчальних  предметів  (через  заступників  по  навчальній  роботі);

·         Роботою  обслуговуючого  персоналу  (через  заступника

директора  по  господарській  частині).

3.  Організовує:

а)  безпосередньо:

·         Виконання  постанов  уряду  про  школу,  наказів,  розпо-ряджень  і  вказівок  Міністерства  освіти  та  його  органів

на  місцях;

·         Підбір  і  розстановку  працівників  школи,  розподіл  між  ними  службових  обов’язків;

·         Планування  роботи  школи  в  цілому  та  її  окремих  ділянок

·         Роботу  педагогічної  ради;

·         Підвищення  ділової  кваліфікації  працівників  школи;

б)  опосередковано:

·         Виконання  навчальних  планів  і  програм,  перевірку  якості  знань  учнів,  проведення  уроків  (через  заступників  по  нав

чальній  роботі);

·         Проведення  позакласної  і  позашкільної  роботи  з  учнями  (через  заступника  цієї  роботи  і  класних  керівників);

·         Впровадження  досягнень  педагогічної  науки  і  передового  досвіду  в  практику  роботи  педагогів;

·         Створення  і  правильне  використання  навчально-матеріальної  бази.

4.      Погоджує  свою  роботу  з:

·         МК  профспілки;

·         районним  відділом  освіти.

5.      Веде  облік:

·         Особового  складу  працівників  школи,  а  також  учнів

(первинний  облік  при  допомозі  діловода);

·         Бланків  атестатів,  свідоцтв,  похвальних  грамот  та  інших  документів;

·         Прибуття  працівників  школи  на  роботу  (за  допомогою  своїх  заступників);

·         Виконання  загальношкільного  плану  роботи;

·         Успішності  учнів  і  стану  відвідування  ними  навчальних  занять  (разом  із  заступником  по  навчальній  роботі);

·         Виконання  заходів,  прийнятих  педагогічною  радою,  загальними  зборами  колективу  тощо;

·         Забезпечення  школи  навчально-матеріальною  базою  за  даними  осіб,  які  відповідають  за  неї;

·         Виконання  кошторису  школи.

6.      Звітує:

·         Про  стан  навчально-виховної, фінансово-господарської  роботи  перед  міським  відділом  освіти;

·         Про  роботу  школи  перед  місцевими  органами.

7.      Складає  і  підписує:

·         Загальні  документи,  що  регулюють  роботу  школи;

·         Накази,  розпорядження  по  школі;

·         Аналізи  уроків,  пропозиції  щодо  їх  поліпшення;

·         Листи  школи  (офіційні),  відповіді  на  листи  батьків  та  інших  громадян;

·         Документи  про  успішність  і  поведінку  учнів;

·         Протоколи  засідань  педагогічної  ради;

·         Інформації  і  довідки  школи;

·         Статистичні  звіти  і  фінансові  документи;

·         Трудові  книжки  працівників  школи;

·         Акти  прийому  і  передачі  школи,  фінансово-господарських  ревізій;

·         Перспективний,  річні  й  тижневі  плани  роботи  школи

(в  складанні  бере  участь  заступник);

·         Затверджує  розклад  уроків,  календарний  план  заходів  та  інші  документи,  складенні  заступниками  директора  по  навчальній  та  виховній  роботі,  заступником  директора  по  господарській  частині.

8.      Користується  правами:

·         Приймати  на  роботу  і  звільняти  педагогічних  працівників  і  обслуговуючого  персоналу  та  визначає  їх  функціональні  обов’язки;

·         Вживати  заходів  заохочення  і  стягнення  до  працівників  школи,  учнів;

·         Представляти  працівника  школи  до  нагород;

·         Представляти  школу  перед  громадськістю;

·         Затверджувати  структуру  і  штатний  розклад  школи;

·         Складати  угоди,  відкривати  рахунки  в  установах  банків;

·         Розпоряджатися  в  установленому  порядку  шкільним

майном.

 

ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ  ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА  З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Відповідає за:

  • Правильну організацію навчальної роботи в 1-11 класах;
  • Правильність планування навчальної роботи;
  • Виконання навчальних планів і програм вчителями географії, біологіїї, хімії, української мови та літератури, зарубіжної літератури, англійської мови;
  • Ведення класних журналів та іншої документації в 1-11 класах;
  • Підготовку звітності про стан та результати навчальної роботи в 1-11 класах;

Контролює та керує:

  • Роботою вчителів 1-11 класів; зокрема діяльністю вчителів певного циклу навчальних предметів;
  • Роботою класних керівників з питань організації навчальної діяльності учнів, виховання в них свідомого ставлення до навчання;
  • Проведення контрольних, практичних і лабораторних робіт, навчальних екскурсій;
  • Підготовкою до екзаменів;
  • Роботою завідуючих навчальних кабінетів.
  • Роботою по плануванню навчального матеріалу. Оформлення шкільної документації;
  • Роботою предметних гуртків для учнів, факультативних занять учнів;
  • Підготовку і проведення загально-шкільних заходів навчального характеру (олімпіад, предметно-тематичних вечорів і т.д.);
  • Взаємовідвідування навчальних занять і відкритих уроків.

Погоджує:

  • Свою діяльність з директором.

Інструктує і консультує:

  • Проведення вчителями навчальних занять і їх самоосвіту;
  • Складання планів і звітів вчителями і класними керівниками;

Веде облік:

  • Уроків та інших навчальних занять, проведених вчителями;
  • Роботи предметних комісій і методичних об’єднань;
  • Реалізації календарних і тематичних планів.

Звітує:

  • Про організацію, стан і результати навчальної роботи перед директором і педрадою.

Складає:

  • Розклад факультативних занять і консультацій. Розклад уроків,гурткової роботи;
  • Графіки контрольних робіт;
  • Розклад екзаменів;
  • Статистичні звіти про навчальну роботу в класах;
  • Табелі на зарплату вчителів;
  • Проекти наказів, розпоряджень та інших документів з питань навчальної роботи;
  • Характеристики вчителів та атестаційних.

Користується правом:

  • Коли немає вшколі директора, заступати його і розв’язувати загально-шкільні питання самостійно;
  • Представляти учнів і вчителів до відзначення;
  • Вимагати застосування стягнень до порушників трудового і навчального розпорядку школи.

 

 

ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Забезпечує:

  • систему виховної роботи в школі, основою якої є національно-культурне відроджєння, відновлення історичної пам’яті, формування національної самосвідомості учнів, становлення національної школи, національної системи виховання.

Керується:

  • правовими актами України, міжнародними правовими актами, Загальною Декларацією прав людини, Декларацією прав дитини та Конвенцією прав дитини, Законом України “Про освіту”, нормативними документами Міністерства освіти України, органів освіти.

Відповідає за:

  • активність і культуру поведінки учнів, зайнятість у гуртках, секціях, об’єднаннях;
  • запити, нахили, інтереси школярів, виявлення учнів, які потребують особливої уваги;
  • якісний склад, рівень знань і професійних вмінь педагогічних працівників школи для здійснення позанавчальної роботи;
  • особливості мікрорайону школи, соціально-педагогічний “портрет” сімей учнів, можливості залучення батьків до виховної роботи в школі, виявлення сімей, які потребують особливої педагогічної уваги;
  • залучення до співпраці зі школою позашкільних та культурно-освітніх закладів,державних установ та громадськиї організацій;
  • стан матеріально-технічної бази для здійснення виховної роботи школи, перспективи її поповнення та зміцнення;
  • організацію діяльності педагогічного колективу (класних керівників, вихователів,керівників гуртків та клубів за інтересами, консультантів органів самоврядування,педагогів-організаторів по роботі з дитячими об’єднаннями та організаціями);
  • формування в учнів загальнолюдських цінностей та моралі; національне такультурне відродження, запровадження національних традицій, звичаїв та обрядів, виховання поваги до рідної мови;
  • організацію інформаційно-просвітницької роботи серед учнів; розвиток творчих таінтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до різноманітної діяльності за інтересами;
  • організацію морально-правового виховання, залучення до цієї роботи працівників правоохоронних органів;
  • за захист прав та інтересів учнів;
  • надання допомоги і організації роботи органам учнівського самоврядування, дитячих та юнацьких формувань;
  • організацію літнього відпочинку школярів, зокрема дітей-сиріт, дітей з багатодітних, малозабезпечених, неблагополучних сімей;
  • охорону та зміцнення здоров’я дітей, організацію відпочинку у канікулярний час;
  • організацію роботи з батьками, спрямування діяльності батьківського комітету на національно-культурне відродження;
  • організацію соціально-педагогічної допомоги учням і сім’ям, які потребують особливої уваги;
  • організацію методичної роботи з педагогічними кадрами;
  • роботу з дітьми-сиротами, напівсиротами, дітьми із багатодітних і малозабезпечених сімей; соціальний захист неповнолітніх при розгляді питань, пов’язаних з вирішенням їх долі.

Контролює та керує:

  • роботою класоводів та класних керівників;
  • роботою вчителів з питань організації виховної діяльності учнів;
  • роботою методичного об’єднання класних керівників школи;
  • роботою педагога-організатора.
  • роботою учнівського самоврядування;

Організовує:

  • реалізацію в роботі школи концепції національного виховання підростаючого покоління України;
  • позаурочну виховну роботу з врахуванням інтересів, нахилів і здібностей учнів, побажань батьків на принципах взаємоповаги і співробітництва;
  • планування виховної роботи школи;
  • роботу гуртків, секцій, об’єднань за інтересами учнів;
  • методичну роботу класних керівників;
  • проведення загальношкільних виховних заходів;
  • взаємовідвідування вчителями та класними керівниками класних заходів виховного характеру;
  • оформлення шкільної документації з питань виховної роботи школи;
  • роботу по охороні здоров’я учнів і вчителів, формуванню у школярів здорового способу життя.
  • класних керівників та відповідає за роботу з дітьми з неблагонадійних сімей, з правопорушниками школи, залучає до роботи з ними батьківську громадськість і інших зацікавлених осіб.

Складає:

  • розклад позакласної виховної роботи і відповідає за його виконання;
  • проекти наказів, розпоряджень і інших документів з питань виховної позакласної роботи;
  • встановлену звітну документацію;
  • санітарно-гігієнічний режим роботи школи і контролює його виконання;
  • графік чергування учнів та вчителів по школі та в шкільній їдальні, відповідає за виконання цього графівка.

Погоджує:Свою роботу з директором і з заступником директора з навчально-виховної роботи

 

 

 

ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА

Організовує:

·         проведення організаційно-масової та культурно-освітньої роботи в дитячих таюнацьких організаціях, дозвілля та відпочинку дітей за місцем проживання;

·         діяльність дитячих і громадських організацій, об’єднань, допомагає в плануванні їхньої діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів.

·         умови для широкого інформування учнів про діючі дитячі й молодіжні організації, об’єднання;

·         наочне оформлення школи за тематикою роботи, яку проводить;

·         дітей і підлітків до роботи в гуртках, секціях, клубах, товариствах за інтересами школи, в позашкільних закладах, за місцем проживання. Особливу увагу приділяє дітям, схильним до правопорушень, з неблагополучних сімей;

·         заходи щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, здійснює індивідуальну роботу з педагогічно занедбаними дітьми, підлітками.

·         канікулярний відпочинок учнів;

·         літній відпочинок школярів: створення оздоровчих таборів різних типів,залучення до них, в першу чергу, дітей-сиріт, напівсиріт, дітей із багатодітних, малозабезпечених, неблагополучних сімей;

·         роботу органів учнівського самоврядування і шкільних громадських організацій, надає їм організаційно-методичну допомогу і сприяє створенню умов для діяльності;

·         планування своєї роботи, веде у встановленому порядку документацію;

·         консультативну допомогу батькам, педагогічним працівникам.

Сприяє:

·         впровадженню кращих народних традицій, звичаїв, обрядів, свят, вихованню поваги до рідної мови, народного танцю, пісні, музики;

·         оновленню змісту і форм діяльності організацій, об’єднань, організовує їхню колективно-творчу діяльність відповідно до вікових інтересів учнів і вимог життя;

·         розвитку і задоволенню інтересів, організації дозвілля молодших школярів, вихованців груп продовженого дня;

·         класним керівникам, вихователям у проведенні культурно-освітньої роботи з учнями, змістовній організації відпочинку та дозвілля.

Має право на:

  • самостійний вибір форм і методів роботи з учнями і планування її на основі плану роботи школи і педагогічної діяльності;
  • участь в управлінні школою в порядку, визначеному Статутом школи; участь у роботі педагогічної ради школи;
  • захист професійної честі й гідності;
  • ознайомлення зі скаргами й іншими документами, що містять оцінку його роботи, надання щодо них пояснень;
  • захист своїх інтересів самостійно і/або через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного або службового розслідування, пов’язаного з порушенням педагогом норм професійної етики;
  • конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законодавством;
  • підвищення своєї кваліфікації;
  • атестацію на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію;
  • надання учням під час занять, перерв обов’язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, встановлених Правилами заохочення і покарання учнів школи.

Відповідає за:

·         організацію роботи шкільної дитячої організації  та учнівського самоврядування, планування роботи дітей за віковими групами

·         завдані школі або учасникам навчального процесу збитки у зв’язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов’язківпедагог-організатор несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим або цивільним законодавством.

·         здоров’я і безпеку довірених йому учнів, дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.

·         дотримання етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу педагога в школі, в побуті, в громадських місцях.

Погоджує:

·         Свою роботу з директором школи, заступником директора школи з виховної роботи.

 

 

 ПОСАДОВІ  ОБОВ’ЯЗКИ  УЧИТЕЛЯ

Організовує:

  • навчання і виховання учнів з урахуванням специфіки навчального предмета і віку школярів.
  • стимулювання соціалізації учнів, формування в них загальної культури забезпечення свідомого вибору ними професії та формування готовності до функціонування в ринкових умовах.
  • забезпечення дотримання норм і правил техніки безпеки в навчальному закладі.
  • проведення уроків й інших навчальних занять в закріплених за ним класах згідно з розподілом навчального навантаження, забезпечує під час занять належний порядок і дисципліну.
  • реалізацію прийнятих в школі освітніх програм відповідно до навчального плану, власного поурочного плану і розкладу занять; використовує при цьому різноманітні прийоми, методи й засоби навчання.
  • інструктаж учнів з правил безпеки праці під час навчальних занять з обов’язковою реєстрацією в класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів.
  • вивчення учнями правил охорони праці.
  • умови для дотримання законних прав і свобод учнів.
  • індивідуальну, позакласну роботу з учнями з предмета, що викладає.

Забезпечує

  • рівень підготовки учнів, який відповідає вимогам державного освітнього стандарту.
  • виконання правил і дотримується норм охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, забезпечує охорону життя і здоров’я учнів під час навчального процесу.
  • оперативне повідомлення керівників школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги.
  • покращення умов здійснення навчального процесу, а також доводить до відома завідувача кабінету, адміністрації про всі недоліки в забезпеченні навчального процесу, які знижують працездатність учнів.
  • допуск на заняття представників адміністрації школи з метою контролювання й оцінювання своєї діяльності.
  • заміну на уроках тимчасово відсутніх вчителів згідно за розпорядженням заступника директора школи з навчально-виховної роботи.
  • дотримування Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, інших локальних правових актів школи.
  • підготовку до проведення занять, систематично підвищує свою професійну кваліфікацію.
  • дотримання етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу вчителя .
  • своєчасне складання встановленої звітної документації;
  • своєчасне подання директору школи звіту про свою роботу.
  • збереження обладнання, інвертаря, матеріалів, навчальних посібників, тощо, виховання в учнів бережливе ставлення до майна навчального-виховного закладу.

Здійснює

  •  вивчення індивідуальні особливості школярів, сприяння розвитку їхніх здібностей, талантів.
  • контроль за дотриманням правил (інструкції) з охорони праці.
  • ведення в установленому порядку класну документацію, здійснює поточний контроль за відвідуванням і успішністю учнів за прийнятою в школі системою, виставляє оцінки в класний журнал і щоденник учня, своєчасно подає адміністрації школи звітні дані.
  • чергування по школі відповідно графіку чергувань на перервах між заняттями, а також за 20 хв. до початку і протягом 20 хв. після закінчення занять.
  • постійний зв’язок з батьками учнів (особами, які їх замінюють).
  • періодичне медичне обстеження.
  • роботу в режимі виконання встановленого йому навчального навантаження відповідно до розкладу навчальних занять, у період канікул, які не збігаються з відпусткою, залучається адміністрацією школи до педагогічної, методичної чи організаційної роботи в межах часу, який не перевищує навчального навантаження до початку канікул. Графік роботи вчителя під час канікул затверджується наказом директора школи.
  • захисти учнів від будь-яких форм фізичного та психологічного насильства, запобігання шкідливим звичкам учнів, пропагування здорового способу життя.
  • виконання рішення педради, нарад, шкільних комісій, наказів і розпоряджень адміністрації.
  • персональну відповідальність за життя і здоров’я дітей під час проведення уроків, інших заходів в школі (категорично забороняється виставляти учнів із класу під час уроків).

Бере участь:

  •  у встановленому порядку в підсумковій атестації учнів.
  • у діяльності методичного об’єднання та інших формах методичної роботи, які прийняті в школі.
  • у роботі педагогічної ради школи і нарадах, які проводяться адміністрацією школи.
  • у засіданнях ради школи, батьківського комітету школи, піклувальної ради закладу.
  • в організації, плануванні навчально-виховної роботи, режимі навчальної діяльності дітей та учнів в залежності від вікових особливостей і стану здоров’я, спрямованих на забезпечення відповідних умов для їх розвитку;
  • у розробці навчальних планів, програм, посібників, методичних рекомендацій, вносить пропозиції фодо вдосконалення виховного процесу;
  • в обов’язкових планових загальношкільних заходах,

Має право на:

  • участь в управлінні школою в порядку, передбаченому Статутом школи.
  • захист професійної честі й гідності.
  • ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його діяльності, надання відповідних пояснень.
  • захист своїх інтересів самостійно чи через посередника, втому числі адвоката, у випадку дисциплінарного розслідування, пов’язаного з порушенням вчителем норм професійної етики.
  • конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.
  • вільний вибір і використання методик навчання й виховання, навчальних посібників і матеріалів, підручників, методик оцінювання знань учнів.
  • підвищення своєї кваліфікації.
  • проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.
  • давання учням під час занять і перерв обов’язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках, передбачених Статутом, і Правилами внутрішнього розпорядку школи.
  • розгляд питання і прийняття рішення тільки в межах своєї компетенції.

Розробляє:

  • річний (по семестрово) календарний план роботи, затверджений директором та поурочні плани роботи.
  • самостійне планування діяльності, яка визначена його посадовими обов’язками.

 Погоджує:

  • свою роботу з директором школи, заступником директора школи з навчально-виховної роботи.

 

 

ПОСАДОВІ  ОБОВ’ЯЗКИ  КЛАСНОГО  КЕРІВНИКА

Організовує:

  • роботу по формуванню колективу класу;
  • створення сприятливих умов для індивідуального розвитку і формування особистості учнів;
  • життя колективу класу відповідно до вікових особливостей та інтересів учнів і вимог суспільства;
  • пропаганду здорового способу життя; проводить фізкультурно-масові, спортивні та інші заходи, які сприяють зміцненню здоров’я учнів у класі;
  • допомогу учням у навчальній діяльності, з’ясовує причини успішності, забезпечує їх усунення;
  • вивчення учнями правил охорони праці, правил вуличного руху, поведінки в побуті, на воді тощо;
  • умови для розвитку обдарованих дітей, вивчає особистість кожного учня в класі, його нахили, інтереси;
  • учнів на проведення робочих загальношкільних лінійок;
  • харчування учнів у шкільній їдальні;
  • чергування учнів класу пошколі та у шкільній їдальні згідно графіка;
  • екскурсії до шкільного музею, роботу по збору матеріалів для поповнення експонатами шкільних музеїв.

Сприяє:

  • розвитку в учнів навичок спілкування, допомагає учням вирішувати проблеми, які виникають у спілкуванні з товаришами, вчителями, батьками;
  • здобуттю додаткової освіти учнями через систему гуртків, клубів, секцій, об’єднань, які організовуються вшколі, закладах позашкільної освіти за місцем проживання;
  • самовихованню і саморозвитку особистості учня, вносить необхідні корективи в систему його виховання;
  • створенню сприятливих мікро середовища і морально-психологічного клімату для кожного в класі;
  • покращенню умов здійснення навчального процесу, а також доводить до відома завідувача кабінету, дирекції школи інформацію про всі недоліки в забезпеченні освітнього процесу, які знижують працездатність учнів, негативно впливають на їхнє здоров’я.
  • підвищенню своєї професійної кваліфікації;
  • оформленню класного куточка, веденню літопису класу, роботі учнів у шкільній дитячій організації;

Здійснює:

  • інструктаж учнів з безпеки життєдіяльності під час виховних заходів з обов’язковою реєстрацією в класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів:
  • відповідальність за життя і здоров’я учнів класу під час заходів які він проводить, а також за дотримання їхніх прав і свобод відповідно до законодавства України.
  • постійний контракт з батьками учнів (особами, які їх замінюють);
  • дотримання правил безпеки життєдіяльності під час здійснення навчального процесу та проведення виховних заходів;
  • оперативне інформування адміністрації школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги;
  • планування виховної роботи в класі;
  • ведення у встановленому порядку документацію класу, контролює заповнення учнями щоденників і виставлення в них оцінок, заповнення та контроль ведення вчителями-предметниками класного журналу, систематичне ведення особових справ учнів;
  • періодичне медичне обстеження;
  • дотримання етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу педагога;
  • роботу по профілактиці правопорушень серед учнів класу;
  • роботу по вивченню листка здоров’я кожного учня і оформити відповідну сторінку класного журналу;
  • ведення журналу обліку індивідуальної роботи з учнями, схильними до правопорушень, з учнями з неблагонадійних сімей та з дітьми, що потребують особливої педагогічної уваги;
  • зв’язок з вчителем, що працював з класом у початковій ланці та з вчителями-предметниками з метою з’ясування: ступеня працездатності учня, ступеня пізнавальної діяльності, інтелектуальних можливостей школярів, дітей, що вимагають особливої педагогічної уваги;
  • допомогу вчителям-предметникам  в навчанні і вихованні учнів класу;
  • постійний контроль за пропусками занять учнями, облік в шкільних журналах, класних щоденниках, у журналі обліку відвідування школи, активно реагувати на пропуски занять учнями без поважних причин;
  • систематичний конроль за відвідуванням та зовнішнім виглядом учнів;
  • анкетування учнів з метою вивчення їх інтересів, здібностей, побажань.проводити колективні творчі справи (для організації і планування виховної роботи );
  • онайомлення з читацькими формулярами учнів з метою вивчення їх читацьких інтересів;
  • для учнів класу екскурсії, зустрічі з цікавими людьми, свята, конкурси;
  • проведення батьківських зборів, лекторіїв для батьків згідно плану роботи школи;
  • належний санітарний стан класного приміщення та збереження обладнання і меблів.

Бере участь:

  • у роботі педагогічної ради школи;
  • у діяльності методичних об’єднань та інших формах методичної роботи.

Має право на:

  • участь в управлінні школою в порядку, визначеному Статутом школи;
  • захист професійної честі й гідності;
  • ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його роботи, надання відповідних пояснень;
  • захист своїх інтересів самостійно і/чи чи тез представника, втому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування, пов’язаного з порушенням педагогом норм професійної етики;
  • конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом;
  • вільний вибір і використання методик навчання й виховання, навчальних посібників і матеріалів, підручників;
  • регулярне підвищення своєї кваліфікації;
  • надання учням під час занять і перерв обов’язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, встановлених Статутом і Правилами внутрішнього розпорядку;
  • проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію;
  • внесення пропозицій до адміністрації, педагогічної ради про моральне та матеріальне заохочення учнів та їх соціальний захист;

Забезпечує:

  • своєчасне складання встановленої звітної документації;
  • звязки учнів із іншими закладами позашкільної освіти дітей, іншими організаціями для спільної діяльності з питань розвитку учнів;
  • своєчасне подання директору школи звіту про свою роботу.

Погоджує:

  • свою роботу з директором школи та заступником директора школи з виховної роботи.

 

 

 

 

 

 

        ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ МЕДИЧНОЇ СЕСТРИ

Організовує:

·         здійснення заходів з охорони здоров’я дітей та працівників закладу освіти, дотримання санітарних і гігієнічних вимог у закладах освіти;

·         обстеження учнів перед прийомом на навчання, протягом всього навчального року та під час організації спортивно-оздоровчих заходів у канікулярний час;

·         санітарно-просвітницьку роз’яснювальну роботу та участь у ній серед персоналу школи, батьків та учнів;

·         здійснення нагляду заякісним харчуванням та дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у шкільній їдальні;

·         проведення просвітницької роботи з питань здорового способу життя, дотримання санітарно-гігієнічних норм особистого життя та праці;

·         медичний огляд учнівза графіком, затвердженим керівником закладу освіти;

·         роботу по профілактиці травматизму, обліку та аналізу випадків травм;

·         щеплювальну роботу відповідно до наказу МОЗ України № 14 від 25.01.96р.;

Здійснює:

·         медичну допомогу тим, хто її потребує;

·         профілактичні заходи;

·         повсякденну роботу, яка забезпечує створення належних санітарно-гігієнічних умов у навчальному закладі;

·         під час прийому учнів на навчання, організації спортивно-туристських заходів контроль проходження ними медичного обстеження, наявність довідок про стан здоров’я та інших документів;

·         облік медикаментів і є матеріально відповідальною за їх одержання і придбання, поповнює аптечку відповідними препаратами та медикаментами, контролює допустимі терміни зберігання медикаментів;

·         подачу керівнику письмового звіту про свою діяльність за певний термін роботи;

·         підвищення свого професійного рівеня шляхом регулярного проходження курсової перепідготовки у медичних закладах;

·         контроль за диспансерною групою хворих і проводить їх оздоровлення, в тому числі безпосередньо в школі, в разу необхідності супроводжує групи для оздоровлення в табори, санаторії і в інші місцевості;

·         медичний контроль за проведенням фізичного виховання вшколі, а також режимом навчальної роботи, трудовим навчанням, організацією харчування школярів, за проведенням санітарно-гігієнічних та протиепідимічних міроприємств;

·         аналіз результатів медичного огляду школярів на підставі якого розробити план міроприємств, направлених на покращення здоров’я школярів;

·         заключення про стан здоров’я (з урахуванням записів лікарів-спеціалістів), визначити медичну групу для занять фізичним вихованням і призначити лікувально-оздоровчі міроприємства;

Контролює:

·         якість харчування, дотримання санітарно-гігієнічних вимог у їдальні;

·         своєчасне проходження медичного огляду всіма працівниками;

·         наявність санітарних книжок у працівників під час прийому їх на роботу;

·         документацію учнів направлених на оздоровлення, на приписну комісію, тощо;

Має право на:

·         участь в управлінні школою в порядку, який визначається Статутом школи;

·         ознайомлення із скаргами та іншими документами, які містять оцінку її роботи, надання щодо них пояснень;

·         захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, в тому числі адвоката, у судовому порядку у випадку дисциплінарного чи службового розслідування;

·         конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом;

·         підвищення у встановленому порядку своєї кваліфікації за рахунок навчального закладу;

·         висування вимог до керівника закладу (письмово та усно) щодо дотримання положень нормативних документів з охорони здоров’я учнів та дотримання санітарно-гігієнічних вимог;

·         одержувати від керівника закладу освіти та його заступників інформацію нормативно-правового і організаційного характеру, ознайомлюється з відповідними документами.

Відповідає:

·         за охорону здоров’я учнів школи, виконання належних санітарно-гігієнічних вимог до організації навчально-виховного процесу.

·         за невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов’язків, визначених цією інструкцією, медсестра несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.

·         за використання методів психічного чи фізичного насилля над особистістю учня, а також скоєння аморального вчинку медсестра може бути звільнена з посади відповідно до трудового законодавства й Закону України «Про освіту».

·         за навмисно завдані школі чи учасникам освітнього процесу у зв’язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов’язків збитки медсестра несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим і/чи цивільним законодавством.

Працює:

·         за графіком, затвердженим керівником закладу освіти;

·         у тісній взаємодії з учителями, класними керівниками й батьками учнів, систематично здійснює обмін інформацією з питань, які належать до її компетенції, з адміністрацією та вчителями;

·         з місцевими органами управління медичними закладами і дотримується положень їхніх розпорядчих документів, дія яких розповсюджується на заклади освіти.

Веде і планує:

·         поточну та звітну документацію;

·         свою роботу на рік. План роботи затверджується керівником закладу освіти;

Погоджує:

·         свою роботу з директором школи